Parowóz Ol 49 - 69 / Ol49 - 99

Nowa Wieś
1997

Wyjazd do Leszna.
1999

Wyjazd do Poznania
2000

Adamowo
08.10.2001

Kębłowo
22.09.2001

Wolsztyn
22.09.2001
.
Przebieg służby parowozu Ol49-69
.


Data

 

Oddany na służbę 
do parowozowni: gdzie?
Oddany do warsztatu na naprawę: gdzie, jaką? Przebieg parowozu od ostatniej naprawy okresowej, km Uwagi:

 

10.1953 MD Dęblin . . na stałę
20.08.1954 . Lublin, rewizyjna 91787
.
28.08.1954 MD Dęblin
.
.
po rewizyjnej 
28.06.1955
.
Piła, rewizyjna 84301
.
01.08.1955 MD Dęblin
.
.
po rewizyjnej
06.06.1956
.
Częstochowa, rewizyjna  83976
.
29.06.1956 MD Dęblin
.
.
po rewizyjnej
18.06.1957
.
Piła, średnia 98996
.
22.08.1957 MD Dęblin 
.
.
po średniej
04.08.1958
.
Piła, głowna 67185/426305
.
28.08.1958 MD Dęblin
.
.
po głównej
04.07.1959
.
Toruń, rewizyjna 77948
.
01.07.1960
.
Piła, średnia 77652
.
28.08.1960 MD Dęblin
.
.
po średniej
22.07.1961 MD Dęblin
.
.
po rewizyjnej
23.09.1967 MD Chełm
.
.
.
10.02.1970 MD Łask
.
.
na stałę
08.08.1970 MD Łask Piła, główna 452395
.
17.01.1972 MD Łask Skierniewice, rewizyjna 92429
.
08.12.1972 MD Łask Piła, średnia 175530
.
08.12.1973 MD Łask Siedlce, rewizyjna 56891
.
14.10.1973 MD Łask Piła, średnia 133838
.
17.11.1974 Żagań
.
.
.
18.08.1975
.
Gniezno, rewizyjna 63130
.
22.10.1975 Żagań
.
.
.
15.03.1976
.
Piła, średnia 22261
.
01.06.1976 MD Wolsztyn Gniezno, rewizyjna 92333
.
26.07.1978 MD Wolsztyn Piła, średnia 66821
.
14.01.1980 MD Wolsztyn Piła, średnia 74219
.
06.01.1982 MD Wolsztyn Piła, główna 100278
.
03.06.1983 MD Wolsztyn Piła, rewizyjna 88286
.
14.12.1985 MD Wolsztyn Piła, średnia 117714
.
02.03.1988 MD Wolsztyn Piła, głowna 405715
.
23.05.1987 MD Wolsztyn Gniezno, rewizyjna 56757+152=56909
.
20.04.1990 MD Wolsztyn Piła, średnia 53006
.
25.09.1991 MD Wolsztyn Gniezno, rewizyjna 744112
.
12.01.1995 MD Wolsztyn Gniezno, główna 94928/279.324
.
02.04.1997 MD Wolsztyn Gniezno, rewizyjna 65940
.
11.06.1999 MD Wolsztyn Gniezno, rewizyjna 49290
.
24.07.2001 MD Wolsztyn Gniezno, główna*
.
31.05.2007 MD Wolsztyn Gniezno, główna
17.04.2012 MD Wolsztyn Piła/Leszno, główna
Naprawy i przeglądy parowozu Ol49-69:
    • Parowóz Ol49-69 był na naprawie głównej w Gnieźnie od  24. kwietnia do 24. lipca 2001 roku. 
    • * Znajdujący się w Wolsztynie parowóz Ol49-69 to w rzeczywistości Ol49-99 z Choszczana nr fab. 3211. Prawdziwa oleka 69 nr fabryczny 3180 znajduje się w Gnieźnie.
    • 28 lipca 2003 przedłużono o rok termin rewizji zewnetrznej, tj. do 28.07.2004
    • Podczas planowego kursu 30 czerwca 2004 roku wytopiła się panewka w pierwszej osi wiązarowej  i parowóz został w Poznaniu, skąd 3 lipca trafił do Gniezna celem dokonania rewizji zewnętrznej. Wróciła do Woslztyna 20. października 2004.
    • Po naprawie głównej wróciła z Gniezna do Wolsztyna w piątek 15 czerwca 2007.
    • W czwartek 9 lipca 2009 o godzinie 10:28 została zabrana przez lokomotywę spalinową SM42-336 do Leszna. Parowóz wrócił do Wolsztyna w czwartek 19 kwietnia. FILM Świadectwo sprawności technicznej pojazdu kolejowego jest ważne do 17. kwietnia 2014 roku. Naprawa główna kotła została przeprowadzona w PUP Interlok Sp. z o.o. w Pile, a pozostały zakres naprawy głównej w warsztatach napraw Wielkopolskiego Zakładu Spółki Cargo S.A. w Lesznie. 
    • grudzień 2012, termin rewizji przedłużeno o rok do 31.12.2013
    • kawiecień 2014 przedłużono do października 2014

    •  
Rok produkcji  1953
Numer fabryczny 3180/3211*
Numer kotła 13333
Ostatnia rewizja wewnętrzna 17.04.2012
Następna rewizja wewnętrzna 31.12.2012, przedłużeno do października 2014
Następna rewizja zewnętrzna 31.12.2012, przedłużeno do października 2014
Założenie skrzyni ogniowej 2011
Copyright (c) by Wojtek Lis